Hae ajankohtaisia artikkeleita

Pankin järjestelmähäiriö esti 500 Helenin laskun perillemenon
Noin 500 asiakkaalle 11.4. lähetetty e-lasku tai suoramaksulasku ei ole mennyt perille pankin järjestelmissä olleen häiriön vuoksi, ja häiriön vuoksi näille asiakkaille lähti aiheeton maksumuistutus.
16.05.2017

Suomessa arvostetaan eniten energian toimitusvarmuutta
Kysely: Uusiutuvaa energiaa halutaan lisää, mutta ei energian toimitusvarmuuden kustannuksella. Energiantuotanto halutaan varmistaa säällä kuin säällä.
26.04.2017

Helen nousi energiayhtiöiden vastuullisimmaksi brändiksi
Suomalaiset pitävät Heleniä energiayhtiöiden vastuullisimpana brändinä, selvisi Pohjoismaiden laajimmassa tutkimuksessa, jossa selvitetään kansalaisten näkemyksiä tunnettujen yritysten vastuullisuudesta.
31.03.2017
Huijausviestejä liikkeellä
Helen on saanut huolestuneita yhteydenottoja asiakkailta, joille on lähetetty huijausviestejä ”Helsingin Energialta"
27.01.2017