Hae ajankohtaisia artikkeleita

Pankin järjestelmähäiriö esti 500 Helenin laskun perillemenon

Noin 500 asiakkaalle 11.4. lähetetty e-lasku tai suoramaksulasku ei ole mennyt perille pankin järjestelmissä olleen häiriön vuoksi, ja häiriön vuoksi näille asiakkaille lähti aiheeton maksumuistutus.

16.05.2017

Suomessa arvostetaan eniten energian toimitusvarmuutta

Kysely: Uusiutuvaa energiaa halutaan lisää, mutta ei energian toimitusvarmuuden kustannuksella. Energiantuotanto halutaan varmistaa säällä kuin säällä.

26.04.2017

Helen nousi energiayhtiöiden vastuullisimmaksi brändiksi

Suomalaiset pitävät Heleniä energiayhtiöiden vastuullisimpana brändinä, selvisi Pohjoismaiden laajimmassa tutkimuksessa, jossa selvitetään kansalaisten näkemyksiä tunnettujen yritysten vastuullisuudesta. 

31.03.2017

Huijausviestejä liikkeellä

Helen on saanut huolestuneita yhteydenottoja asiakkailta, joille on lähetetty huijausviestejä ”Helsingin Energialta"

27.01.2017

Katso myös


Helen-lehti

Lue uusin Helen-lehti kätevästi verkossa silloin kun sinulle sopii.


Arjessa

Tarinoita maailman parhaasta kaupunkienergiasta - ja sen koskettamista ihmisistä.


Työmaat ja katkokset

Kehitämme kaukolämmön ja -jäähdytyksen verkkoa jatkuvasti paremmaksi. Tutustu näihin kohteisiin.


Datahub

Kaikki Suomen sähkönmyyjät ja sähkönsiirtoyhtiöt ottavat käyttöön lakisääteisen tiedonvaihtojärjestelmän Datahubin helmikuussa 2022.


Asiakastarinat


Helpoin tapa hankkia aurinkopaneelit

Ryhtymällä aurinkosähkön tuottajaksi säästät sähkölaskussa ja pienennät hiilijalanjäkeäsi.