Kotien asiakaspalvelu

Suoramarkkinointikäytännöt

Haluamme, että markkinointimme on mahdollisimman mielekästä nykyisille ja tuleville asiakkaillemme. 

Suoramarkkinointi Helenillä

Suoramarkkinoinnilla pyritään kohdistamaan potentiaaliselle tai nykyiselle asiakkaalle mahdollisimman kiinnostavia tarjouksia ottamalla asiakkaaseen yhteys sähköpostilla, kirjeellä tai puhelimitse.

Suoramarkkinointi on tärkeä tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita ja kertoa uusista tarjouksista ja palveluista nykyisille asiakkaillemme. Kasvattamalla asiakasjoukkoamme varmistamme tuotteidemme ja palvelujemme kilpailukyvyn jatkossakin. Samalla asiakkaamme saavat tiedon uusista tarjouksista ja palveluista vaivattomasti.

Muutamia kertoja vuodessa. Suoramarkkinointimme ei siis aiheuta viestivyöryä.

Suoramarkkinointimme käsittää yhteydenotot sähköpostitse, kirjeitse ja puhelimitse.

Toukokuussa 2018 voimaan tulevan EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaan asiakkaalta on pyydettävä nimenomainen suostumus sähköiseen suoramarkkinointiin. Suostumuksen pyytämisen ohessa päivittämme asiakkaiden yhteystiedot, jotta pystymme paremmin olemaan yhteydessä asiakkaaseen asiakkuuden hoitoon liittyvissä asioissa ja kertomaan uusista tuotteista ja palveluista.

Suoramarkkinoinnilla tavoitellaan uusia asiakkaita ja markkinoidaan uusia tuotteita ja palveluja nykyisille asiakkaille. Asiakasviestinnällä halutaan hoitaa jo olemassa olevia asiakassuhteita. Asiakasviestinnäksi luetaan esimerkiksi Helen-lehti, asiakkaan tilaama uutiskirje ja määräaikaisen sopimuksen uusintatarjous.

Suoramarkkinointiehdot ja -asetukset

Suoramarkkinointiasetusten päivittäminen käy helpoiten lomakkeen kautta.

Voit tarkistaa suoramarkkinointiasetuksesi soittamalla asiakaspalveluun. Voit päivittää asetuksesi lomakkeen kautta.

Päivitä suoramarkkinointiasetuksesi

Pystyt muuttamaan suoramarkkinointiasetuksesi oheisen lomakkeen kautta.

Siirry ilmoitukseen

 

Jos haluat saada selvityksen henkilötiedoistasi tai niiden käsittelystä, otathan yhteyttä asiakaspalveluun.

Jaa: