Ohjeet rekisteröitymiseen

Näin rekisteröidyt palveluun

Rekisteröidy sähköisiin palveluihimme valitsemalla Rekisteröidy.

Valitse Rekisteröidy yksityisasiakkaana.

1. Tunnistaudu

Pankkitunnistus: Valitse listasta mobiilivarmenne tai pankkisi, jonka tunnuksella haluat tunnistautua. 

Usein kysyttyä tunnistautumisesta

Voit vaihtaa kysymystä nuolinäppäimillä ja avata ja sulkea vastauksen välilyönnillä.

Palveluissamme on asiakkaiden salassa pidettäviä tietoja, joten haluamme taata, että tiedot ovat turvassa ja palvelu on luotettavaa. Tarvitset verkkopankkitunnukset vain ensimmäisellä kerralla. Rekisteröitymisen jälkeen kirjaudut palveluihin sähköpostiosoitteella ja salasanalla.

Mikäli et löydä omaa pankkiasi rekisteröitymissivulta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 09 617 8080 ja hoidamme rekisteröinnin puolestasi.

Kirjautumisen epäonnistuminen johtuu useimmiten siitä, että meillä olevat sopimustietosi ovat puutteelliset, esim. henkilötunnuksesi puuttuu, silloin emme pysty tunnistamaan asiakkuutta. Jos näin käy, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 09 617 8080.

Jos kaukolämmön tietojen liittäminen sähköisiin palveluihin ei onnistu, sopimustietosi ovat puutteelliset. Ota yhteyttä kaukolämmön neuvontaan 09 617 8013 (klo 8.30–16.00), niin lisäämme puuttuvat tiedot.

2. Tarkista tietosi ja luo Helen-käyttäjätili

Esitäytetyt tietosi tulevat Helenin asiakastietojärjestelmästä ja voit muuttaa niitä tarvittaessa. Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia. Sähköpostiosoitteesi toimii jatkossa käyttäjätunnuksena.

rekisteroidy yksityisasiakkaana_luo kayttajatili 2022.png

Usein kysyttyä salasanasta

Voit vaihtaa kysymystä nuolinäppäimillä ja avata ja sulkea vastauksen välilyönnillä.
  • vähintään 10 merkkiä
  • vähintään yksi numero
  • vähintään yksi iso kirjain
  • vähintään yksi pieni kirjain
  • salasana ei saa sisältää kolmea samaa merkkiä samassa järjestyksessä kuin on käyttäjän nimessä tai sähköpostiosoitteessa.

3. Rekisteröityminen on valmis