Energianeuvoja

Hei sinä, joka haluat olla mukana rakentamassa markkinoiden asiakaskeskeisintä energiayhtiötä ja tuot kanssamme uuden energia-aikakauden mahdollisuudet jokaisen ulottuville!

Me Helenissä uudistumme voimakkaasti ja kehitämme jatkuvasti puhtaampia sekä ympäristöystävällisempiä tapoja tuottaa energiaa. Lämmön, jäähdytyksen ja sähkön lisäksi tarjoamme uusia, asiakkaidemme tarpeisiin yhä paremmin sopivia ratkaisuja alueelliseen ja uusiutuvaan energiaan, älykkäisiin kiinteistöihin sekä sähköiseen liikenteeseen. Uudet innovaatiot ovat osa arkeamme, ja ne syntyvät yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.

Etsimme nyt Myynnin ja Asiakaspalvelun yksikköön (B2C) Helsinkiin, Kampin toimipisteeseemme myynnillisen asiakaspalvelun ammattilaisia energianeuvojan tehtäviin. Toimistolla työskentelyn lisäksi tehtävässä on joustava etätyömahdollisuus!

Tehtäviisi kuuluu monikanavainen asiakaspalvelu puhelimessa, sähköpostitse sekä chatissa. Hoidat asiakkailta tulevia yhteydenottoja ja huolehdit siitä, että asiakkaidemme sähkösopimusasiat ovat kunnossa. Myyt asiakkaillemme heidän tarvitsemiaan tuotteita sekä neuvot heitä energiankäyttöön liittyvissä kysymyksissä. Meillä pääset haastamaan itsesi niin myyjänä kuin maailmanluokan asiakaskokemuksen tuottajana sekä ratkaisemaan asiakkaidemme joskus visaisiakin kysymyksiä.

Etsimme positiivisia ja myyntihenkisiä kollegoita. Meillä pääset hyödyntämään osaamistasi ja ihmistuntemustasi luoden kohtaamisissa erinomaista asiakaskokemusta kiireenkin keskellä. Tehtävässä menestyt hyvillä vuorovaikutus- ja yhteistyötaidoilla sekä huolellisella ja tarkalla työskentelyotteella. Tarjoamme pitkäaikaisen, viihtyisän ja urakehityksen asiakaspalvelun ammattilaisena mahdollistavan työympäristön. Tiimissämme viihtyvät kehitysmyönteiset ja proaktiiviset tyypit. Odotamme sinulta sujuvia tietokoneen- ja järjestelmien käyttötaitoa sekä suomen ja englannin kielen taitoa. Tehtävä edellyttää myös kaupallista koulutusta tai kokemusta. Ruotsin kielen taito ja aikaisempi työkokemus asiakaspalvelutyöstä esim. contact centerissä ovat ehdottomasti eduksi tehtävässä muttei välttämättömiä. 

Haluamme antaa sinulle parhaat valmiudet työhösi asiakasrajapinnassa ja siksi tarjoamme syvällisen perehdytyksen tehtävään sekä vihreämpää tulevaisuutta tekevään energia-alaan. Meillä tiimityö on isossa roolissa, joten arvostamme yhdessä tekemisen meininkiä! Tiedämme, että tarvitsemme toistemme tietoa, osaamista, kokemusta, näkemystä ja intohimoa. Meillä on mahdollisuus oppia uutta jokaisen työpäivän aikana ja osallistua oman työsi kehitykseen. Työstä maksamme kilpailukykyisen palkan, joka koostuu kuukausiansion lisäksi omaan työsuoritukseen perustuvasta suoritelisästä.

Lue lisää energianeuvojiemme arjesta täältä: https://www.helen.fi/asiakaspalvelu/ajankohtaista/arjessa/persoona/energianeuvoja

Työsuhde alkaa mahdollisimman pian ja  työtä tehdään asiakaspalvelumme aukioloaikojen puitteissa. Työvuorot sijoittuvat pääsääntöisesti arkipäiviin klo 8-18 välille.

Jäikö jokin vielä mietityttämään? Voit kysyä tehtävästä ja tiimistä tarkemmin ryhmäpäälliköltämme Laura Saarelta (0406104524/ laura.saari@helen.fi). Laura on puhelimitse tavoitettavissa 11.8. klo 13-14 ja ke 17.8. klo 10-11 välillä.

Kohtasivatko energiamme?
 Mahtavaa! Voit lähettää hakemuksen ja ansioluettelosi helposti rekryjärjestelmämme kautta (helen.fi/rekry), viimeistään 21.8.2022. Huomioithan, että haastattelemme sopivia ehdokkaita jo hakuaikana ja työsuhde alkaa heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Toivottavasti kuulemme sinusta pian!

Yhdistetään voimat!

Hakuaika alkaa
05.08.2022 00.00
Hakuaika päättyy
21.08.2022 23.59