Kehityspäällikkö, Myynnin ja asiakaspalvelun järjestelmät

Haluatko olla mukana rakentamassa markkinoiden asiakaskeskeisintä energiayhtiötä ja tuoda kanssamme uuden energia-aikakauden mahdollisuudet jokaisen ulottuville? 

Me Helenissä uudistumme voimakkaasti ja kehitämme jatkuvasti puhtaampia sekä ympäristöystävällisempiä tapoja tuottaa energiaa. Lämmön, jäähdytyksen ja sähkön lisäksi tarjoamme uusia, asiakkaidemme tarpeisiin yhä paremmin sopivia ratkaisuja alueelliseen ja uusiutuvaan energiaan, älykkäisiin kiinteistöihin sekä sähköiseen liikenteeseen. Uudet innovaatiot ovat osa arkeamme, ja ne syntyvät yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.


Etsimme nyt rohkeaa, ratkaisukykyistä ja kehittämishaluista Kehityspäällikköä vakituiseen työsuhteeseen osaksi digitaaliset ratkaisut-liiketoimintayksikköämme.

Kehityspäällikkönä vastaat myynnin ja asiakaspalvelun prosesseja tukevien taustajärjestelmien kehityksestä. Sovelluskokonaisuuteen kuuluu CRM, sopimustenhallinta- ja laskutusjärjestelmät, kontaktienhallintajärjestelmä sekä joukko pienempiä myyntiä tukevia erityissovelluksia, jotka muodostavat integroidun kokonaisuuden. Toimit tiiviissä yhteistyössä liiketoiminnan kehittäjien ja sovellustoimittajien kanssa, vetäen kehityshankkeita ja johtamalla järjestelmien muutoksenhallintaa. Tunnistat liiketoiminnan tarpeet, osaat arvioida eri teknologioiden hyvät ja huonot puolet ja kykenet esittämään niiden pohjalta kokonaisratkaisuja, jotka viet hallitusti tuotantoon. Häiriötilanteissa johdat vianselvitystä ja etsit aktiivisesti keinoja juurisyyn löytämiseksi ja liiketoiminnan jatkuvuuden varmistamiseksi. Työssäsi teet yhteistyötä myös Helenin digitaalisten palveluiden kehittäjien, arkkitehtien, tietoturva-asiantuntijoiden ja hankintaorganisaation kanssa.

Odotamme, että sinulla on
kokemusta tietojärjestelmien elinkaareen liittyvien palveluiden hallinnasta joko asiakkaan tai järjestelmätoimittajan roolissa. Sinulla on myös näyttöjä onnistuneesta IT-projektityöskentelystä joko teknisenä projektipäällikkönä tai projektiryhmän jäsenenä. Lisäksi toivomme, että sinulla on vahva ymmärrys eri palveluiden kokoamisesta toimivaksi ratkaisuksi. Kykenet hahmottamaan ja hallitsemaan laajoja kokonaisuuksia sekä esittämään parannusehdotuksia järjestelmäarkkitehtuurin kehittämiseksi siten, että prosessit liidistä laskutukseen sujuvat tehokkaasti.

Omaat vahvat tiimityö- ja vuorovaikutustaidot sekä aloitteellisen ja päämäärätietoisen työskentelyotteen. Viestit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi. Tehtävä edellyttää soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai muutoin hankittua vastaavaa osaamista. Kokemus energia-alan tietojärjestelmistä on eduksi ja arvostamme arkkitehtuuriymmärrystä ja datahallinnan perusteita.

Tehtävässä pääset osaksi kehitysorientoitunutta työyhteisöä uuden aikakauden energiaratkaisuiden kehittämisen ytimeen ja tulet osaltasi mahdollistamaan Helenin jatkuvan kasvun ja menestyksen. Tehtävä tarjoaa myös erinomaiset ammatillisen kehittymisen mahdollisuudet. Toivomme sinusta meille liiketoimintalähtöistä, yhteistyötaitoista, kehityshalukasta sekä kunnianhimoista kollegaa. Takaamme sinulle innostavan päämäärän ja mielenkiintoisen roolin.

Jäikö jokin vielä mietityttämään?
 Voit kysyä tehtävästä lisää yksikön päälliköltä Janne Piispaselta (puh. 050 5204872, etunimi.sukunimi@helen.fi). Hän on parhaiten tavoitettavissa 10.9. klo 14–16 ja 16.9. 15–16.

Kohtasivatko energiamme? 
Mahtavaa! Voit lähettää hakemuksen ja ansioluettelosi helposti rekryjärjestelmämme kautta (helen.fi/rekry), viimeistään 26.9. Huomioithan, että haastattelemme sopivia ehdokkaita jo hakuaikana ja työsuhde alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Toivottavasti kuulemme sinusta pian!

Yhdistetään voimat!
Hakuaika alkaa
07.09.2021 00.00
Hakuaika päättyy
26.09.2021 23.59
Jaa: