ELY-keskuksen lausunto YVA-ohjelmasta

Uudenmaan ELY-keskus on antanut lausuntonsa ympäristövaikutusten arviointiohjelmasta, joka liittyy biopolttoaineiden käytön lisäämiseen Helsingin energiantuotannossa.

ELY-keskuksen antaman tiedotteen mukaan meidän tulee selvityksiä tehdessämme kiinnittää huomiota erityisesti vielä seospoltossa syntyvän tuhkan määrään, laatuun ja mahdollisuuksiin käyttää sitä hyödyksi. Olisiko sinulla jotain lausuttavaa lausunnosta tai itse asiasta? Keskustelu jatkuu täällä blogissa koko prosessin ajan.

Minna Näsman

Minna Näsman kehittää uusia energiapalveluita asiakkaiden kanssa. Hänen mielestään ihmiseen voi ja kannattaa luottaa. Minna on tuntemistaan teologian tohtoreista ainoa, joka työskentelee energiayhtiössä.

Vuosiarkisto

Aiheeseen liittyviä artikkeleita

Kysy ja keskustele biopolttoaineiden vaikutuksista ympäristöön

Herättikö biopolttoaineiden käytön lisäämiseen liittyvä ympäristövaikutusten arviointiselostus kysymyksiä? Tule esittämään ne meille yleisötilaisuudessa 27.3. klo 18–20. Paikkana on Kaupunkisuunnitteluviraston auditorio, Kansakoulukatu 3.

Kehitysohjelma etenee – ympäristölupahakemukset vireille

Olemme laittaneet vireille ympäristölupahakemukset pelletin polton aloittamiseksi Salmisaaren ja Hanasaaren voimalaitoksilla.

YVA-yleisö kysyi ja keskusteli

Kaupunkisuunnitteluviraston auditoriossa keskusteltiin eilen biopolttoaineiden käytön vaikutuksista ympäristöön sekä nähtiin havainnevideo Vuosaareen suunnitellusta voimalaitoksesta.