Menu

Haussa uusia energia-alan innovaatioita

Viisitoista suurimman kasvupotentiaalin omaavaa kasvuyritystä saa kahden päivän ajan maksutonta sparrausta Suomen liike-elämän asiantuntijoilta. Myös Helen osallistuu Energia-alan Kasvupolkuun.

Energia-alan Kasvupolku® hakee uusia innovaatioita, ideoita ja liiketoimintamalleja kasvuhakuisista pk-yrityksistä, yritysideoista tai isojen yritysten tiimeistä.

Haluamme menestyä yhdessä kasvuyritysten kanssa. Energia-alan Kasvupolulla tavoitteenamme on tunnistaa uusia lupaavia yrityksiä, kasvattaa yhteistä myyntiä ja toimia kasvun mahdollistajina myös omistusjärjestelyiden kautta – sekä tietysti pitää hauskaa!

Helen yhteistyössä kasvuyritysten kanssa

Kasvupolkuun osallistuminen on luontevaa jatkumoa yhteistyölle, jota Helen tekee kasvuyritysten kanssa. Tarkemmin yhteistyön motiiveja avasi Hannu Pikkarainen blogikirjoituksessaan viime marraskuussa: Mitä syvemmin startup-yritys ymmärtää suuryrityksen toimialaa, markkinoita ja kehitystrendejä, sitä paremmat mahdollisuudet startupilla on löytää asiakas, partneri tai ostaja yrityksestä.

Tervetuloa siis kaikki energia-alan mahdollisuuksista kiinnostuneet yritykset tai yhteisöt mukaan Kasvupolun starttiin yhdessä Helenin ja muiden energia-alan yhtiöiden kanssa!

Kasvupolun starttitilaisuus järjestetään 19.4. Helsingissä Future of Energy -tapahtuman yhteydessä.

Lisätietoja tapahtumasta

Perttu Lahtinen

Perttu Lahtinen

Perttu Lahtinen kehittää älykkäitä energiajärjestelmiä, sähköistä liikennettä, aurinkoenergiaa ja pienimuotoista hajautettua energiatuotantoa. Hän haluaa saada aikaan konkreettisia ratkaisuja nopeasti muuttuvalle energiasektorille. Vapaa-ajallaan Perttu puuhastelee mielellään mökillä lastensa kanssa.

Kirjoittajat

Uutta voimaa -blogia kirjoitetaan eri puolella Heleniä - siellä missä maailman parasta kaupunkienergiaa tuotetaan, suunnitellaan ja kehitetään. Tutustu kirjoittajiin

Vuosiarkisto

Aiheeseen liittyviä artikkeleita

Miksi iso yritys mainostaa itseään startupeille?

Miksi isot yritykset, kuten Helen, markkinoivat itseään startupeille? Eikö riitä, että odotellaan startup-yritysten kertovan, kun niillä on sopiva tuote tai palvelu yritykselle tai sen asiakkaille?