Hae ajankohtaisia artikkeleita
Kategoria
- Kaikki kategoriat
- Yritystietoa (108)
- Kaukolämpö (106)
- Ympäristö (101)
- Ilmastoneutraali tulevaisuus (62)
- Asiakaspalvelu (52)
- Energianeuvonta (50)
- Energiantuotanto (45)
- Kaukojäähdytys (44)
- Sähköverkko (40)
- Yritysmyynti (35)
- Aurinkoenergia (27)
- Uudet ratkaisut (20)
- Rekrytointi (16)
- Kotitaloussähkö (13)
- Sähköinen liikenne (11)
- Energiakumppanuus (9)
- Pientuotanto (6)
- Arjessa (1)

Heleniltä uusi sovellus energiankulutuksen seurantaan - Oma Helen kannustaa fiksumpiin energiavalintoihin
Helen on lanseerannut asiakkailleen uuden Oma Helen -mobiilisovelluksen. Sovelluksen avulla Helen haluaa lisätä asiakkaille läpinäkyvyyttä omaan energiankulutukseensa, jotta he voivat helpommin
23.11.2020

Aiheettomia sopimusvahvistuksia lähetetty
Järjestelmävirheen vuoksi on Heleniltä lähetetty sähköpostitse ja kirjeellä aiheettomia sähkösopimuksen sopimusvahvistuksia, joissa saattaa olla virheellinen alkupäivä. Nämä sopimusvahvistukset on
22.09.2020

Helen pidentää maksuaikoja koronaepidemian aikana
Helen haluaa osaltaan auttaa koronavirusepidemian vuoksi vaikeassa tilanteessa olevia kuluttaja- ja pienyritysasiakkaitaan ja on valmis neuvottelemaan sähkölaskujen maksuajasta.
24.03.2020

Helen varoittaa huijareista sähkön myynnissä
Helen on saanut asiakkailtaan jälleen tietoja erittäin kyseenalaisesta toiminnasta sähkön myynnissä: aggressiiviset myyjät ovat lähestyneet asiakkaita tällä kertaa myös kotikäynneillä puhelinmyynnin
14.10.2019
Helen Suomen toiseksi suurin sähkönmyyjä, asiakasmäärä on kaikkien aikojen ennätystasolla
Helenin sähköasiakkaiden määrä on noussut ennätyskorkealle, lähes 500 000 asiakassopimukseen. Helenin energiapalveluiden piirissä on kokonaisuudessaan jopa noin kolmasosa suomalaisista.
06.06.2019
Sähköisiä laskuja lähtenyt virheellisesti paperisena
Osa Helenin laskuista on yhteistyökumppanin ohjelmavirheen vuoksi lähtenyt asiakkaille postin välityksellä paperisina tai Netpostiin, vaikka asiakas olisi valinnut laskutustavaksi sähköisen
18.02.2019

Helen varoittaa tilitietojen kalasteluyrityksistä
Helen haluaa varoittaa asiakkaitaan mahdollisista tilitietojen kalasteluyrityksistä. Helenin tietojen mukaan sekä Helenin että Helenin laskutuksen palveluita hoitavan Intrumin nimissä on soitettu
11.01.2019

Kaukolämpö- ja sähköverkkoja kunnostetaan – uusia työmaita käynnistetään ennätystahtia
Talvikaudella ja keväällä 2019 tehdään tavallista enemmän verkon perusparannus-, uusimis- ja rakentamistöitä Helsingissä sekä kaukolämmön että sähkön osalta. Tällä ennakoidaan heinäkuussa alkavaa
10.01.2019

Helen lisää mobiilimaksamisen laskutusvaihtoehtoihin ensimmäisenä Suomessa
Helen ja MobilePay ovat sopineet yhteistyöstä, jonka myötä mobiilimaksaminen Helenin sähkölaskuissa tulee mahdolliseksi ensi vuonna. Helen on Suomessa ensimmäinen yritys, joka ottaa mobiilimaksamisen
28.11.2018

Helen lahjoitti yli 70 mittaria kaupunkilaisten käyttöön
Helen lahjoitti lokakuun toisella viikolla vietetyllä energiansäästöviikolla yhteensä 72 kodin olosuhdemittaria Helsingin kirjastoihin kaupunkilaisten lainattaviksi.
22.10.2018