Palvelukehittäjä
Me Helenissä uudistumme voimakkaasti ja puhtaan
siirtymän lisäksi joustavuus on strategiamme ytimessä. Kehitämme asiakkaille
joustavia ja kestäviä energiaratkaisuja, jotka tukevat siirtymistä kohti
hiilineutraalia tulevaisuutta. Tämä sisältää investointeja uusiutuvaan
energiaan, älykkäisiin energiajärjestelmiin ja innovatiivisiin teknologioihin,
jotka mahdollistavat energian käytön optimoinnin ja joustavuuden.
Päästäksemme kunnianhimoisiin tavoitteisiimme
ja palvellaksemme asiakkaitamme entistä paremmin etsimme nyt joukkoomme Palvelukehittäjää vakituiseen
työsuhteeseen. Uudet toimitilamme sijaitsevat Helsingin Ruoholahdessa
ja hybridimallin mukaisesti tarjoamme myös etätyömahdollisuuden.
Lämpö- ja jäähdytysliiketoiminnon Asiakasratkaisut-yksikkö
vastaa lämmön ja jäähdytyksen asiakkuuksista, tuote- ja palvelukehityksestä sekä ratkaisuihin liittyvästä
liiketoiminnan kehityksestä. Tehtäväsi on Palvelut ja asiointi -tiimissä,
joka vastaa asiakkuuksien hoitomalleista, palveluista sekä asioinnin
kehittämisestä yhdessä sisäisten ja ulkoisen sidosryhmien kanssa.
Roolissasi vastaat lämpö- ja jäähdytysliiketoiminnon B2B digitaalisten palvelujen kehittämisestä. Tehtäväsi keskiössä on monikanavaisuuden ja asiakaskokemuksen parantaminen
liiketoimintamme vision, tavoitteiden ja asiakassegmenttikohtaisten hoitomallien
mukaisesti. Työskentelet tiimisi lisäksi tiiviissä yhteistyössä liiketoiminnan kehityksen ja digitaalisten
ratkaisujen kanssa varmistaaksesi, että palvelumme tukevat sekä liikevaihtomme
kasvutavoitteita että asiakkaidemme tarpeita ja odotuksia.
Odotamme sinulta vahvaa kokemusta digitaalisten, jopa maksullisten, palvelujen kehittämisestä ja toimeenpanosta läpi asiakaskohtaamistoimintojen. Tärkeää
on, että tunnet entuudestaan ja sinulla on näyttöjä, miten luoda asiakkaille
arvoa datalähtöisten palvelujen avulla. Kokemuksesi palvelujen kehittämisestä on
kertynyt energiatoimialalta tai läheiseltä toimialalta kuten
kiinteistöliiketoiminnasta. Tunnet järjestelmäkehityksen
ja prosessien kehityksen roolin toimeenpanon onnistumisen varmistamisessa. Omaat
hyvät yhteistyö- ja viestintätaidot ja nautit tiiviistä yhteistyöstä eri
organisaatioiden kanssa. Sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto, tutkinto
tekniseltä puolelta on eduksi. Ennen kaikkea, toivomme, että haluat saada
aikaan tuloksia ja olet hyvä priorisoimaan.
Jäikö jokin vielä
mietityttämään? Voit kysyä meillä
työskentelystä tai tehtävästä tarkemmin tulevalta esihenkilöltäsi Minna Hellströmiltä (040 802 1076) etunimi.sukunimi@helen.fi. Hän on (parhaiten) tavoitettavissa
puhelimitse 6.6. klo 8-9, 10.6 klo 9-10 ja 12.6. klo 9-10.
Haluatko olla luomassa
tulevaisuuden asiakaskokemuksia? Mahtavaa! Voit
lähettää hakemuksen ja ansioluettelosi helposti
rekryjärjestelmämme kautta (helen.fi/rekry), viimeistään 16.6.2025. Käymme
läpi hakemuksia ja haastattelemme jo hakuaikana. Toivottavasti kuulemme sinusta pian!
Yhdistetään
voimat!
- Hakuaika alkaa:
- 02.06.2025 00.00
- Hakuaika päättyy:
- 16.06.2025 23.59