Palvelukehittäjä

Me Helenissä uudistumme voimakkaasti ja puhtaan siirtymän lisäksi joustavuus on strategiamme ytimessä. Kehitämme asiakkaille joustavia ja kestäviä energiaratkaisuja, jotka tukevat siirtymistä kohti hiilineutraalia tulevaisuutta. Tämä sisältää investointeja uusiutuvaan energiaan, älykkäisiin energiajärjestelmiin ja innovatiivisiin teknologioihin, jotka mahdollistavat energian käytön optimoinnin ja joustavuuden.  

Päästäksemme kunnianhimoisiin tavoitteisiimme ja palvellaksemme asiakkaitamme entistä paremmin etsimme nyt joukkoomme Palvelukehittäjää vakituiseen työsuhteeseen. Uudet toimitilamme sijaitsevat Helsingin Ruoholahdessa ja hybridimallin mukaisesti tarjoamme myös etätyömahdollisuuden.

Lämpö- ja jäähdytysliiketoiminnon Asiakasratkaisut-yksikkö vastaa lämmön ja jäähdytyksen asiakkuuksista, tuote- ja palvelukehityksestä sekä ratkaisuihin liittyvästä liiketoiminnan kehityksestä. Tehtäväsi on Palvelut ja asiointi -tiimissä, joka vastaa asiakkuuksien hoitomalleista, palveluista sekä asioinnin kehittämisestä yhdessä sisäisten ja ulkoisen sidosryhmien kanssa.

Roolissasi vastaat lämpö- ja jäähdytysliiketoiminnon B2B digitaalisten palvelujen kehittämisestä. Tehtäväsi keskiössä on monikanavaisuuden ja asiakaskokemuksen parantaminen liiketoimintamme vision, tavoitteiden ja asiakassegmenttikohtaisten hoitomallien mukaisesti. Työskentelet tiimisi lisäksi tiiviissä yhteistyössä liiketoiminnan kehityksen ja digitaalisten ratkaisujen kanssa varmistaaksesi, että palvelumme tukevat sekä liikevaihtomme kasvutavoitteita että asiakkaidemme tarpeita ja odotuksia.

Odotamme sinulta vahvaa kokemusta digitaalisten, jopa maksullisten, palvelujen kehittämisestä ja toimeenpanosta läpi asiakaskohtaamistoimintojen. Tärkeää on, että tunnet entuudestaan ja sinulla on näyttöjä, miten luoda asiakkaille arvoa datalähtöisten palvelujen avulla. Kokemuksesi palvelujen kehittämisestä on kertynyt energiatoimialalta tai läheiseltä toimialalta kuten kiinteistöliiketoiminnasta. Tunnet järjestelmäkehityksen ja prosessien kehityksen roolin toimeenpanon onnistumisen varmistamisessa. Omaat hyvät yhteistyö- ja viestintätaidot ja nautit tiiviistä yhteistyöstä eri organisaatioiden kanssa. Sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto, tutkinto tekniseltä puolelta on eduksi. Ennen kaikkea, toivomme, että haluat saada aikaan tuloksia ja olet hyvä priorisoimaan.

Jäikö jokin vielä mietityttämään? Voit kysyä meillä työskentelystä tai tehtävästä tarkemmin tulevalta esihenkilöltäsi Minna Hellströmiltä (040 802 1076) etunimi.sukunimi@helen.fi. Hän on (parhaiten) tavoitettavissa puhelimitse 6.6. klo 8-9, 10.6 klo 9-10 ja 12.6. klo 9-10. 

Haluatko olla luomassa tulevaisuuden asiakaskokemuksia? Mahtavaa! Voit lähettää hakemuksen ja ansioluettelosi helposti rekryjärjestelmämme kautta (helen.fi/rekry), viimeistään 16.6.2025. Käymme läpi hakemuksia ja haastattelemme jo hakuaikana. Toivottavasti kuulemme sinusta pian!

Yhdistetään voimat! 

Hakuaika alkaa:
02.06.2025 00.00
Hakuaika päättyy:
16.06.2025 23.59