Asiakasneuvoja

TULE RAKENTAMAAN KANSSAMME UUTTA ENERGIATULEVAISUUTTA!

Hei sinä, joka haluat olla mukana rakentamassa markkinoiden asiakaskeskeisintä energiayhtiötä ja tuot kanssamme uuden energia-aikakauden mahdollisuudet jokaisen ulottuville!

Me Helenissä uudistumme voimakkaasti ja kehitämme jatkuvasti puhtaampia sekä ympäristöystävällisempiä tapoja tuottaa energiaa. Lämmön, jäähdytyksen ja sähkön lisäksi tarjoamme uusia, asiakkaidemme tarpeisiin yhä paremmin sopivia ratkaisuja alueelliseen ja uusiutuvaan energiaan sekä sähköiseen liikenteeseen. Uudet innovaatiot ovat osa arkeamme, ja ne syntyvät yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Tehdään energiasta fiksumpaa yhdessä! 


Etsimme nyt kuluttaja-asiakaspalveluumme myynnillisiä ja asiakaspalveluhenkisiä uusia kollegoita asiakasneuvojan tehtäviin määräaikaiseen työsuhteeseen.  

Toimistomme sijaitsee Helsingissä Kampissa, mutta kun hommat alkavat sujumaan, voit työskennellä paikkariippumattomasti missä päin Suomea vain!

Tehtäviisi kuuluu monikanavainen asiakaspalvelu. Hoidat asiakkailta tulevia yhteydenottoja ja huolehdit siitä, että asiakkaidemme sähkösopimusasiat ovat kunnossa. Myyt asiakkaillemme heidän tarvitsemiaan tuotteita sekä neuvot heitä energiankäyttöön liittyvissä kysymyksissä. Asiakaspalvelutilanteet ovat monipuolisia ja ajoittain haasteellisiakin. Meillä pääset haastamaan itsesi niin myyjänä kuin maailmanluokan asiakaskokemuksen tuottajana sekä ratkaisemaan asiakkaidemme joskus visaisiakin kysymyksiä. 

Etsimme positiivisia ja myyntihenkisiä kollegoita. Meillä pääset hyödyntämään osaamistasi ja ihmistuntemustasi luoden erinomaisia asiakaskohtaamisia kiireenkin keskellä. Tehtävässä menestyt hyvillä vuorovaikutus- ja yhteistyötaidoilla sekä huolellisella ja tarkalla työskentelyotteella. Pystyt toimimaan rauhallisesti haastavissakin asiakas- ja kiiretilanteissa. Tiimissämme viihtyvät kehitysmyönteiset ja proaktiiviset tyypit.

Odotamme sinulta sujuvia tietokoneen- ja järjestelmien käyttötaitoa sekä suomen ja englannin kielen taitoa sekä mahdollisesti valmiutta ruotsinkieliseen asiakaspalveluun. Tehtävä edellyttää myös kaupallista koulutusta tai kokemusta, jonka lisäksi aikaisempi työkokemus asiakaspalvelutyöstä esim. Contact Centerissä on ehdottomasti eduksi tehtävässä.

Haluamme antaa sinulle parhaat valmiudet työhösi asiakasrajapinnassa ja siksi tarjoamme syvällisen perehdytyksen tehtävään sekä vihreämpää tulevaisuutta tekevään energia-alaan. Meillä tiimityö on isossa roolissa, joten arvostamme yhdessä tekemisen meininkiä! Tiedämme, että tarvitsemme toistemme tietoa, osaamista, kokemusta, näkemystä ja intohimoa. Meillä on mahdollisuus oppia uutta jokaisen työpäivän aikana ja osallistua oman työsi kehitykseen. Maksamme työstä kilpailukykyisen palkan.

Työsuhde alkaa mahdollisimman pian ja työtä tehdään asiakaspalvelumme aukioloaikojen puitteissa. Työvuorot sijoittuvat arkipäiviin klo 8–18 välille. Tehtävään valituille henkilöille tullaan tekemään turvallisuusselvitys sekä huumetestaus. Lisäksi valituilta henkilöiltä tullaan tarkastamaan luottotiedot.

Jäikö jokin vielä mietityttämään? Voit kysyä tehtävästä ja tiimistä tarkemmin ryhmäpäälliköiltämme Hanna Mustikkaniemeltä tai Riku Nummelta. Hannan tavoitat numerosta 0400733716 ja Rikun numerosta 0504476942. Hanna on parhaiten tavoitettavissa to 5.9. klo 13-16 ja Riku ti 10.9. klo 9-11.
 
Kohtasivatko energiamme? Mahtavaa! Voit lähettää hakemuksen ja ansioluettelosi helposti rekryjärjestelmämme kautta (helen.fi/rekry), viimeistään pe 13.9.2024 mennessä. Huomioithan, että haastattelemme sopivia ehdokkaita jo hakuaikana ja työsuhde alkaa heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Toivottavasti kuulemme sinusta pian! 

Yhdistetään voimat!

 

Hakuaika alkaa:
03.09.2024 00.00
Hakuaika päättyy:
13.09.2024 23.59