Onnistuimme jälleen asiakaspalvelussa

Olemme seuranneet puhelinpalvelumme laatua asiakaskyselyin lähes kolmen vuoden ajan. Kyselyihimme vastaa 1000-1700 henkilöä kuukaudessa, ja tulokset ovat olleet hyviä. 

Syyskuussa asiakaspalvelumme onnistui erinomaisesti 63,4 %:n mielestä ja hyvin 28 %:n mielestä. Jopa 89 % asioista hoitui kuntoon yhdellä soitolla. 

Tulokset ovat erinomaiset vertailtaessa eri yritysten asiakaspalvelua keskenään. Ylsimme toiselle sijalle Asiakkaan Ääni -kilpailussa, kun kuluttajat valitsivat vuoden 2012 parhaat contact centerit. Tulokset perustuvat asiakastyytyväisyyskyselyiden tuloksiin. 

Hyödynnämme asiakaskyselyn tuloksia mm. henkilöstön valmentamisessa. Myös avoimet palautteet ovat erittäin tärkeitä. Avoimia palautteita hyödynnämme henkilöstön motivoinnissa, valmentamisessa ja päätösten tukena. 

Kiitokset teille kaikille, jotka olette vastanneet kyselyymme! Vastausten avulla olemme onnistuneet pitämään yllä laadukasta asiakaspalvelua ja kehittämään sitä edelleen. Jos sinä saat kyselyn jatkossa puhelimeesi, otamme vastaukset kiitollisina vastaan. Toivomme myös vastauksia sähköpostipalvelustamme.

Julkaistu: 16.10.2013 15:15

Anu Ylänen
Markkinointi
Jaa: