Uutinen / 30.12.2014

Helenillä tyytyväisimmät asiakkaat

Asiakkaat ovat tyytyväisimpiä Heleniin (Helsingin Energiaan), kertoo tänään julkaistu vuosittainen, kansainvälinen ja puolueeton Epsi Rating -tutkimus.

Helenillä on tyytyväisimmät asiakkaatAsiakkaat nostivat Helenin (Helsingin Energian) Suomessa toimivista sähkönmyyntiyhtiöistä ykkössijalle jo viidettä kertaa. Asiakastyytyväisyys oli myös selvästi noussut edellisvuodesta.

Tutkimuksen mukaan yli 75:n kohoavat asiakasarviot kertovat vahvasta yrityksen ja asiakkaiden välisestä suhteesta. Helenin (Helsingin Energian) kuluttaja-asiakkailta saama arvio oli asiakasuskollisuudessa 78,7 ja asiakastyytyväisyydessä 78,5. Epsi Ratingin indeksi sijoittuu välille 0 – 100, jossa arvosanaa 75 pidetään hyvänä tuloksena.

Helenin yritysasiakkaidensa keskuudessa tekemä tuore tutkimus antaa sekin hyvää palautetta asiakaspalvelun tasosta. Kahdeksan kymmenestä yritysasiakkaasta on suositellut Heleniä muille ja kaikki vastaajat ilmaisivat valmiutta suositteluun.

- Asiakkaidemme meille vuodesta vuoteen antamat alan korkeimmat arviot kirittävät meitä pitämään asiakaspalvelumme tasokkaana ja jatkuvasti parantamaan asiakkaiden kanssa tehtävää työtä, johtaja Jarmo Karjalainen sanoo.

- Panostamme hyvään ja monipuoliseen vuorovaikutukseen asiakkaiden kanssa kasvotusten, puhelimessa ja sähköisissä välineissä. Sosiaalisen median merkitys on entisestään kasvanut. Tuotteidemme laadukkuus, korkea toimitusvarmuus ja kohtuullinen kokonaishinta ovat hyvien asiakassuhteidemme perusta.