Yritysasiakkaamme yhä tyytyväisempiä

Sähkön myynnin yritysasiakkaiden tyytyväisyys parani edelleen.

Yritysasiakkaamme ovat entistä tyytyväisempiä palveluumme. Tyytyväisiä olitte erityisesti asiakassuhteen hoitoon kokonaisuudessaan. Saimme kouluarvosanaksi 8,9, jossa oli nousua viime vuoden 8,6:sta. Arvostitte erityisesti yhteistyön sujuvuutta ja vaivattomuutta sekä sitä, että annetut lupaukset pidetään.

Salkunhallinnan osalta arvostitte onnistuneita hankintasuosituksia ja kykyä taata edullisin sähkön hinta. Kiitämme luottamuksesta, sillä annoitte meillä näistä molemmista arvosanaksi 8,4. Lisäksi saimme erinomaiset arvosanat markkinatuntemuksesta ja hyvästä palvelusta.

Sävel Plussaa käytetään aiempaa enemmän

Iloitsemme myös siitä, että olette löytäneet Sävel Plus -seurantapalveluumme yhä paremmin. Siitä on selvästi ollut hyötyä kommenttien perusteella. Parasta Sävel Plussassa oli "mahdollisuus tehdä tarkastuksia vertaamalla asiakkaan oman järjestelmän kulutuksia Sävel Plus -tietoihin" ja "koko järjestelmän helppokäyttöisyys".

Kaikista vastaajista 97 % aikoo suositella Helsingin Energiaa muilla yrityksille. Ja 82 % on jo suositellut meitä. Kiitämme luottamuksesta!

Kysely tehtiin marraskuussa 2013 Helsingin Energian sähkönmyynnin yritysasiakkaille. Kyselyyn vastasi noin neljäsosa kyselyn saaneista.

Julkaistu: 13.02.2014 08:20

Jaa: