Uutinen / 18.2.2019

Sähköisiä laskuja lähtenyt virheellisesti paperisena

Osa Helenin laskuista on yhteistyökumppanin ohjelmavirheen vuoksi lähtenyt asiakkaille postin välityksellä paperisina tai Netpostiin, vaikka asiakas olisi valinnut laskutustavaksi sähköisen kanavan. 

Virheellinen laskun lähetystapa koskee 11 - 14.2.2019 päivättyjä laskuja.

Kaikille virheellisellä tavalla lähetetyille laskuille toimitetaan tänään 19.2.2019 uusi lasku sähköisesti, sopimuksella olevalla laskutustavalla. Jos lasku on jo ehditty maksaa, uudelleen lähetetyn laskun voi poistaa tarpeettomana.

Sopimuksen lähetystapaan ei ole tehty muutoksia ja jatkossa laskujen pitäisi saapua taas vanhalla tutulla tavalla.

Pahoittelemme asiasta aiheutunutta haittaa.