Takaisin

Postilakon vaikutukset Helenissä

Helenin laskujen ja muiden kirjeiden lähettäminen jatkuu normaalisti postinjakeluun vaikuttavasta lakosta huolimatta.

Postitse jaettavia laskuja ja sopimusvahvistuksia toimitetaan usean eri jakeluyhtiön kautta.

Laskuista yli 60 % ja vahvistuksista yli 80 % lähetetään sähköisesti. Laskut tallennetaan meillä myös sähköiseen arkistoon lähettämisen yhteydessä, jolloin asiakkaalla on mahdollisuus saada laskunsa online-palvelun kautta.

Mikäli ette ole saaneet laskua postilakon vuoksi, niin ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Laskulle voidaan antaa maksuaikaa, jos jakelija on ollut Posti.

Vaihda laskutustavaksi e-lasku tai MobilePay

Laskutustavan voit vaihtaa kätevästi netissä kirjautumalla Helenin asiointipalveluihin.  Kun valitset laskutustavaksi e-laskun tai MobilePayn ei postin kulku vaikuta laskujen saamiseen

E-lasku on turvallinen, vaivaton ja ekologinen tapa vastaanottaa ja maksaa laskuja. Saat sähköisessä muodossa olevan e-laskun verkkopankkiisi, jossa voit tarkastella laskuasi, maksaa, arkistoida tai tulostaa sen.

MobilePayssa laskun maksaminen tapahtuu puhelimen avulla yhdellä pyyhkäisyllä, kuten muutkin maksutapahtumat MobilePay-sovelluksessa

Lue lisää laskutuksesta

Julkaistu: 08.11.2019 11.24