Postilakon vaikutukset Helenissä
Helenin laskujen ja muiden kirjeiden lähettäminen jatkuu normaalisti postinjakeluun vaikuttavasta lakosta huolimatta.
Postitse jaettavia laskuja ja sopimusvahvistuksia toimitetaan usean eri jakeluyhtiön kautta.
Laskuista yli 60 % ja vahvistuksista yli 80 % lähetetään sähköisesti. Laskut tallennetaan meillä myös sähköiseen arkistoon lähettämisen yhteydessä, jolloin asiakkaalla on mahdollisuus saada laskunsa online-palvelun kautta.
Mikäli ette ole saaneet laskua postilakon vuoksi, niin ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Laskulle voidaan antaa maksuaikaa, jos jakelija on ollut Posti.
Vaihda laskutustavaksi e-lasku tai MobilePay
Laskutustavan voit vaihtaa kätevästi netissä kirjautumalla Helenin asiointipalveluihin. Kun valitset laskutustavaksi e-laskun tai MobilePayn ei postin kulku vaikuta laskujen saamiseen
E-lasku on turvallinen, vaivaton ja ekologinen tapa vastaanottaa ja maksaa laskuja. Saat sähköisessä muodossa olevan e-laskun verkkopankkiisi, jossa voit tarkastella laskuasi, maksaa, arkistoida tai tulostaa sen.
MobilePayssa laskun maksaminen tapahtuu puhelimen avulla yhdellä pyyhkäisyllä, kuten muutkin maksutapahtumat MobilePay-sovelluksessa