Asiakaspalvelumme palvelee normaalisti verkossa ja puhelimitse, asiakaspalvelupiste Helsingin Kampissa on toistaiseksi suljettu.
Takaisin

Postilakon vaikutukset Helenissä

Helenin laskujen ja muiden kirjeiden lähettäminen jatkuu normaalisti postinjakeluun vaikuttavasta lakosta huolimatta.

Postitse jaettavia laskuja ja sopimusvahvistuksia toimitetaan usean eri jakeluyhtiön kautta.

Laskuista yli 60 % ja vahvistuksista yli 80 % lähetetään sähköisesti. Laskut tallennetaan meillä myös sähköiseen arkistoon lähettämisen yhteydessä, jolloin asiakkaalla on mahdollisuus saada laskunsa online-palvelun kautta.

Mikäli ette ole saaneet laskua postilakon vuoksi, niin ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Laskulle voidaan antaa maksuaikaa, jos jakelija on ollut Posti.

Vaihda laskutustavaksi e-lasku tai MobilePay

Laskutustavan voit vaihtaa kätevästi netissä kirjautumalla Helenin asiointipalveluihin.  Kun valitset laskutustavaksi e-laskun tai MobilePayn ei postin kulku vaikuta laskujen saamiseen

E-lasku on turvallinen, vaivaton ja ekologinen tapa vastaanottaa ja maksaa laskuja. Saat sähköisessä muodossa olevan e-laskun verkkopankkiisi, jossa voit tarkastella laskuasi, maksaa, arkistoida tai tulostaa sen.

MobilePayssa laskun maksaminen tapahtuu puhelimen avulla yhdellä pyyhkäisyllä, kuten muutkin maksutapahtumat MobilePay-sovelluksessa

Lue lisää laskutuksesta

Julkaistu: 08.11.2019 11.24
Jaa: