Moninkertaisesti palkittua palvelua

Helsingin Energia on moninkertaisesti palkittu laadukkaasta palvelustaan. Sähkön ja lämmön toimitusvarmuudesta huolehtiminen, tulevaisuuden energiaratkaisujen kehittäminen sekä mutkaton palveluasenne ovat toimintamme perusta.

Korkea arvosana asiakaspalvelulle

Työskentely laadukkaan asiakaspalvelun eteen näkyi jälleen asiakastyytyväisyydessä. Ylsimme jokavuotisessa sähköyhtiöiden kesken tehdyssä EPSI Rating -asiakastyytyväisyystutkimuksessa korkeimmalle sijalle. Jopa 98 %:lla asiakkaistamme ei ollut mitään moitittavaa.

Myös yritysasiakkaiden tyytyväisyys on noussut entisestään, ja olemme vakiinnuttaneet tutkimuksessa ykkössijamme. Asiakastyytyväisyyden lisäksi tutkimuksen keskeiset mittarit ovat imago, odotukset, tuote- ja palvelulaatu, hinta-laatusuhde sekä asiakasuskollisuus.

Uudistusten vuosi

Kuluneena vuonna olemme kiinnittäneet entistä enemmän huomiota asiakkaisiimme niin palvelujen kuin asiakaspalvelukokemuksenkin kehityksessä. Vuoden 2013 aikana toteutimme brändi-ilmeen uudistusta eri kanavissa ja materiaaleissa. Uudistettu Energiatori ja sen yhteydessä oleva asiakaspalvelutila valmistuivat keväällä 2013. Marraskuussa julkaistu uudistettu helen.fi-sivusto antoi hyvän pohjan sähköisten palveluiden jatkokehitykselle.

Myös kotitalousasiakkaiden Helen-lehteä ja yritysasiakkaiden HelenB-lehteä uudistettiin niin sisällöllisesti kuin taitollisesti lukijatutkimuksen pohjalta.