• Vår kundservice är ovanligt överbelastad. Tidvis kan det uppstå situationer då alla köplatser är upptagna och då kan vi inte ta emot nya telefonsamtal. Läs mer

Skicka ett meddelande

Genom att skicka ett meddelande via formuläret nedanför når du vår kundservice. Vi tar hand om saken så snart som möjligt. Är ditt ärende brådskande rekommenderar vi att du ringer oss.

Vi har just nu längre svarstider än vanligt i alla våra servicekanaler (ca. en timme på samtal och tre veckor via epost). Vi beklagar situationen och tackar för tålamodet. På grund av det ständigt föränderliga läget på elmarknaden har vi fått många förfrågningar särskilt om avtal och priser. Läs gärna artikeln med ofta ställda frågor och svar innan du kontaktar oss. Vi önskar att du endast kontaktar oss via en kanal. På så sätt kan vi hantera ditt ärende så snabbt som möjligt. Brådskande ärenden, så som flyttanmälningar, kan du sköta dygnet runt i Oma Helen eller på vår hemsida.

1. Hur kan vi hjälpa dig?

För mer information


Ta kontakt

Behöver du hjälp med faktuering eller kan vi kanske ge några tips om energiförbrukning? Här hittar du oss.


Aktuellt om el

Energifrågor är föremål för stort intresse just nu, och vår kundtjänst är extra hårt belastad. På den här sidan har vi sammanställt aktuell information om energimarknaden och svar på våra kunders vanligaste frågor.


Vanliga frågor

Hitta svaret på din fråga bland frågor och svar.