Gå direkt till innehållet
  • För hushåll
  • Företag
  • Husbolag
  • Om företaget
  • FI
  • EN
  • Logga in
För hushåll
Meny Stäng
  • Företag
  • Husbolag
  • Om företaget
  • Oma Helen
  • Yritys Helen
Använd piltangenterna för att flytta inom huvudnavigeringen. Du kan öppna och stänga subnavigering med mellanslagstangenten. Du kan också använda ESC-tangenten för att stänga öppnad undernavigering.
  • Sök
  • Logga in
    • Oma Helen
    • Yritys Helen

     

    Close
  • Hem
  • El
    • Teckna elavtal
      • Helen Smartel
      • Helen Smartel Garanti
      • Börsel
      • Marknadsprisel
      • Fast pris Bas el
      • Miljöpenni
      • Miljöel
      • Tidsel
      • Bas El
    • Tilläggstjänstprodukter till elavtal
    • Till dig som ska flytta
      • Flyttanmälan
    • Kundförmåner
      • Oma Helen för elavtalskunder
      • Elolycksfallsförsäkring
      • Elnätet

     

    Stäng
  • Värme och kyla
    • Fjärrvärme
      • Anslutning
      • Priser
      • För nuvarande kunder
      • Ta kontakt
    • Ekovärme Lägenhet
    • Fjärrkyla

     

    Stäng
  • Solpaneler
    • Solpanel till ditt hem
      • Köp av småskalig produktion

     

    Stäng
  • Elbilar
    • Laddningsnätverket för elbilar

     

    Stäng
  • Kundtjänst
    • Ta kontakt
      • Vanliga frågor
    • Energirådgivning
      • Klimatavtrycket
      • Utnyttja våra energispartips
    • Fakturering
      • E-Faktura
      • Kontonummer
      • Så läser du fakturan
      • Framflyttning av förfallodagen
      • Inkasso
      • Finansiering
      • Direktbetalning
      • Mobilepay-fakturering
      • Digital postlåda Kivra

    Sköta energiärenden i Oma Helen / Kundtjänst / Elavtal genast via 24/7-flyttelefonen / Avbrott

    Stäng
  • Aktuellt
    • Nyheter
    • Kampanjer
      • Aktuellt om el
      • Elbrist
      • Kundtidningen Helen
    • Avbrott och byggarbetsplatser

     

    Stäng
  • Om företaget
  • Sök
  • Suomeksi
  • English
Vår kundservice är ovanligt överbelastad. Tidvis kan det uppstå situationer då alla köplatser är upptagna och då kan vi inte ta emot nya telefonsamtal. Läs mer
  • Framsida
  • Nyheter
  • Om räkningar under poststrejken
Tillbaka

Om räkningar under poststrejken

Strejken i post hangering och utdelning kan fördröja papper fakturens ankomst.

Om posten har utdelat fakturan för sent till dig, kan du betala den utan extra bekostnad eller anmäl under 7 dagar efter förfallodagen.

Publicerad: 23.11.2015 12:46
Seija Uusitalo
Seija Uusitalo
Kommunikationschef

Aktuellt

Helens årsberättelse och hållbarhetsrapport för 2022 publicerad 16.03.2023
Helen accelererar investeringarna i solenergiproduktion – solpark i industriell skala byggs i Lojo nästa år 13.03.2023
Ny luft-vattenvärmepumpsanläggning till Helens kraftverksområde på Sundholmen 02.03.2023
Åtgärder för att trygga leveranssäkerheten och försörjningsberedskapen – Sundholmens B-kraftverk kvarstår i produktionsdrift fram till 1.4.2025 01.03.2023
Januari-december 2022: Ett år av betydande investeringar under pågående energikris 28.02.2023
Helen sänker elpriserna med i medeltal 48 procent 01.02.2023
Helen lanserar ny prisbegränsad produkt med 20 c/kWh grundpris som sporrar till att spara el 22.12.2022
Helen får ny VD 22.12.2022
Nordsjö biovärmeverk har inlett värmeproduktion – den flexibla hybridanläggningen ger energieffektivitet i toppklass 20.12.2022
Helens och LämpöYkkönens samföretag Geonova Ab med inriktning på jordvärme- och värmepumpslösningar inleder sin verksamhet 16.12.2022
Alla nyheter

Kundtjänst

  • Ta kontakt
  • Fakturering
  • Vanliga frågor
  • Energirådgivning
  • Ge respons
  • Företags

Helen ab

  • Om oss
  • Hållbarhet
  • Jobba hos oss
  • Aktuellt
  • Kontaktuppgifter

Våra tjänster

  • Elprodukter och priser
  • Fjärrvärme
  • Fjärrkyla

Kundtidningen Helen

Läs den senaste kundtidningen
Läs den senaste kundtidningen
  • Avtalsvillkor och registrar
  • Behandling av personuppgifter
  • Cookies
  • Tillgänglighetsutlåtande

Elhuset / Kampgränden 2 / Malmbrinken 6, 3. våningen / Energitorget är stängt.

© Helen Oy