• Teknisen vian vuoksi sähkölaskuja on lähetetty asiakkaille kahteen kertaan Lue lisää

Lähetä viesti

Asiakaspalvelumme on erittäin ruuhkautunut.

Tutustuthan ajankohtaisiin aiheisiin, joihin liittyen meille tulee paljon yhteydenottoja. Puhelimessa jonotusaika saattaa olla hetkittäin jopa tunnin ja sähköpostissa noin kolme viikkoa. Pahoittelemme pitkittynyttä jonotusaikaa. Kiireelliset asiat, kuten muuttoilmoitukset, voit hoitaa Oma Helen -palvelussa tai nettisivuillamme.

Voit lähettää viestin asiakaspalvelullemme oheisella lomakkeella. Ethän lähetä useampaa viestiä samasta aiheesta.

1. Miten voimme olla avuksi?

Katso myös


Ota yhteyttä

Tarvitsetko apua liittyen laskutukseen tai sopimus- tai asiakastietoihin? Oma Helenissä voit tarkastella laskujasi, sopimuksiasi ja omaa energiankäyttöäsi sujuvasti ja vaivattomasti.


Ajankohtaista sähköstä

Energia-asiat kiinnostavat tällä hetkellä paljon, ja asiakaspalvelumme on poikkeuksellisen ruuhkautunut. Olemme koonneet tälle sivulle ajankohtaista tietoa energiamarkkinoista ja vastauksia asiakkaidemme yleisimpiin kysymyksiin. 


Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin

Katso vastaukset yleisimpiin kysyttyihin kysymyksiin.