Asiakastuki

Oma Helen auttaa joka tilanteessa!

Oma Helenissä voit tarkastella Helenin sopimus- ja laskutustietoja. Voit muuttaa sopimuksen uuteen osoitteeseen, vaihtaa eräpäivää ja paljon muuta. Et tarvitse erillisiä tunnuksia vaan kirjautuminen tapahtuu verkkopankkitunnuksilla. Kirjaudu tai lataa sovellus.

  

Kirjaudu selaimella

Kaipaatko vinkkejä fiksuun energiankäyttöön?

Opastamme asiakkaitamme energiankäyttöön liittyvissä asioissa. Tutustu energiateemoihimme ja löydä hyviä vinkkejä fiksuun energiankäyttöön.

Energiankäytön neuvonta

Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu

Tiesithän, että Oma Helen -palvelu palvelee sinua 24/7? Voit asioida kanssamme myös puhelimitse.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Yritys Helen -asiointipalvelu

Tarkastele laskuja, sopimuksia ja seuraa yrityksen energiankäyttöä.

Kirjaudu Yritys Heleniin

Mitä asiasi koskee?

Kun yhteystietosi ovat muuttuneet
Ilmoita yhteystietojen muutoksesta meille tällä lomakkeella.

Kun haluat irtisanoa sopimuksen
Irtisano sopimus täällä.

Käyttötietojen tilaus
Käyttötietoja luovutamme joko suoraan sopimuksessa mainitulle asiakkaalle tai hänen valtuuttamalleen edustajalle. Raporttien ja laskukopioiden lähettäminen on maksullista ja veloitamme siitä palveluhinnastomme mukaisen maksun. Jos tiedot toimitetaan muulle kuin asiakkaalle, tarvitsemme valtakirjan asiakkaalta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat lisätietoja raportointipalveluistamme.

Tilaa käyttötiedot asiakaspalvelustamme

Kun haluat vaihtaa verkkolaskuun tai haluat ilmoittaa verkkolaskuosoitteen muutoksesta:

Löydät lomakkeen yrityksen verkkolaskuosoitteen ilmoittamiseen täältä.

Seuraa yrityksesi energiankäyttöä
Helenin asiointipalveluissa voit seurata ja suunnitella yrityksesi energiankäyttöä. Yritys Helenistä löydät tiedot sähkön, lämmön ja jäähdytyksen käytöstä. Voit käyttää Yritys Heleniä yleisimmillä web-selaimilla. Rekisteröitymiseen tarvitset tietoja, jotka löytyvät sähkö-, lämmitys- tai jäähdytyslaskusta.

Asioi sähköisesti
Voit hoitaa sähkön myyntiin ja siirtoon liittyvät asiat Yritys Helen -asiointipalvelussa.
Voit muun muassa:

  • Selata yrityksesi laskuja ja muuttaa niiden tietoja
  • Tarkastella yrityksesi sopimustietoja

Kirjaudu tai rekisteröidy Yritys Heleniin

Yritysasiakkaan asiakaspalvelukanavat

Lähetä viesti

Vastaamme viesteihin mahdollisimman pian

Kirjoita viesti

Soita

Sähkön yritysasiakaspalvelu
09 617 8050
Arkisin 8–16

24/7-muuttopuhelin
09 617 8020

Laskuneuvonta
09 617 8040
Arkisin 9–17​
Laskuneuvonnan numerossa voit hoitaa maksamiseen ja maksupäivän siirtoihin liittyviä asioita sekä maksamattomien sähkölaskujen takia katkenneiden sähköjen kytkennän. Huomioithan, että laskuneuvonnan numerossa ei käsitellä sopimusasioita.

Yritys Helen -asiointipalvelu

Tarkastele laskuja, sopimuksia ja seuraa yrityksen energiankäyttöä.

Kirjaudu Yritys Heleniin

Mitä asiasi koskee?

Kun yhteystietosi ovat muuttuneet
Ilmoita yhteystietojen muutoksesta meille tällä lomakkeella.

Kun haluat irtisanoa sopimuksen
Irtisano sopimus täällä.

Käyttötietojen tilaus
Käyttötietoja luovutamme joko suoraan sopimuksessa mainitulle asiakkaalle tai hänen valtuuttamalleen edustajalle. Raporttien ja laskukopioiden lähettäminen on maksullista ja veloitamme siitä palveluhinnastomme mukaisen maksun. Jos tiedot toimitetaan muulle kuin asiakkaalle, tarvitsemme valtakirjan asiakkaalta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat lisätietoja raportointipalveluistamme.

Tilaa käyttötiedot asiakaspalvelustamme

Kun haluat vaihtaa verkkolaskuun tai haluat ilmoittaa verkkolaskuosoitteen muutoksesta:

Löydät lomakkeen yrityksen verkkolaskuosoitteen ilmoittamiseen täältä.

Seuraa yrityksesi energiankäyttöä
Helenin asiointipalveluissa voit seurata ja suunnitella yrityksesi energiankäyttöä. Yritys Helenistä löydät tiedot sähkön, lämmön ja jäähdytyksen käytöstä. Voit käyttää Yritys Heleniä yleisimmillä web-selaimilla. Rekisteröitymiseen tarvitset tietoja, jotka löytyvät sähkö-, lämmitys- tai jäähdytyslaskusta.

Asioi sähköisesti
Voit hoitaa sähkön myyntiin ja siirtoon liittyvät asiat Yritys Helen -asiointipalvelussa.
Voit muun muassa:

  • Selata yrityksesi laskuja ja muuttaa niiden tietoja
  • Tarkastella yrityksesi sopimustietoja

Kirjaudu tai rekisteröidy Yritys Heleniin

Yritysasiakkaan asiakaspalvelukanavat

Lähetä viesti

Vastaamme viesteihin mahdollisimman pian

Kirjoita viesti

Soita

Sähkön yritysasiakaspalvelu
09 617 8050
Arkisin 8–16

24/7-muuttopuhelin
09 617 8020

Laskuneuvonta
09 617 8040
Arkisin 9–17​
Laskuneuvonnan numerossa voit hoitaa maksamiseen ja maksupäivän siirtoihin liittyviä asioita sekä maksamattomien sähkölaskujen takia katkenneiden sähköjen kytkennän. Huomioithan, että laskuneuvonnan numerossa ei käsitellä sopimusasioita.