Helen on varautunut sähkön ja lämmön toimittamiseen myös poikkeustilanteissa. Lue lisää
Takaisin

Helen pidentää maksuaikoja koronaepidemian aikana

Helen haluaa osaltaan auttaa koronavirusepidemian vuoksi vaikeassa tilanteessa olevia kuluttaja- ja pienyritysasiakkaitaan ja on valmis neuvottelemaan sähkölaskujen maksuajasta.

Pyyntö maksuajan pidennyksestä tehdään Helenin asiakaspalveluun 31.5. mennessä. Koronaepidemian aikaiset järjestelyt koskevat maaliskuussa ja sen jälkeen erääntyviä laskuja. 

Sekä kotitalous- että pienyritysasiakkaat voivat ottaa yhteyttä asiakaspalvelunumeroon 09 617 8080 arkisin klo 8-18. 

Voit ottaa meihin yhteyttä myös osoitteessa helen.fi/asiakaspalvelu.

Koronaviruspandemian vuoksi ja lähikontaktien välttämiseksi Helenin Sähkötalossa sijaitseva asiakaspalvelupiste on toistaiseksi suljettu. 

Julkaistu: 24.03.2020 15.58
Jaa: