Usein kysyttyä Helen Lataus -asiakkuuteen liittyen
Voit tilata lataustunnisteen itsellesi Oma Helen -sovelluksen kautta kohdassa Lisää > Lataus > Lataustunnisteet. Lataustunniste on Helen Lataus -asiakkaille maksuton.
Kyllä. Olemassa olevan lataustunnisteen voi liittää omaan Helen Lataus -asiakkuuteen Oma Helen -sovelluksessa kohdassa Lisää > Lataus > Lataustunnisteet.
Helen Lataus -asiakkuuteen liitetyt lataustunnisteet ovat näkyvissä Oma Helen -sovelluksen kohdassa Lisää > Lataus > Lataustunnisteet.
Asiakkuuteen liittyviä tietoja on mahdollista päivittää Oma Helen -sovelluksen Omat tiedot -osiossa.
Käyttäjätunnuksen lisäksi voit myös tunnistautua Oma Heleniin omilla pankkitunnuksillasi. Avaa Oma Helen -sovellus, klikkaa ”Kirjaudu pankkitunnuksilla” ja seuraa kirjautumisohjeita.
Voit lopettaa Helen Lataus -asiakkuuden Oma Helen -sovelluksessa kohdassa Lisää > Lataus > Lopeta Helen Lataus -asiakkuus. Mikäli sinulla on maksamattomia lataustapahtumia, on ne maksettava ensin. Myös käynnissä oleva lataus on lopetettava, ennen kuin asiakkuuden voi lopettaa. Ongelmatilanteissa ota yhteys asiakaspalveluun 09 617 8035.