Vanliga frågor om Helen Laddning kundskap
Vi för över Helens 650 publika laddningsstationer till användning i Oma Helen -appen. I samband med uppdateringen kommer den tidigare använda Virta-appen att tas bort från Helens publika laddningsstationer. Användningen av Helens privata laddningsstationer på företags- och bostadsbolagsområden fortsätter dock via Virta-appen.
Helens publika laddningsstationer flyttar från Virta-appen till Oma Helen -appen under april 2024. Framöver kommer laddning av elbilar vid Helens publika laddningsstationer att ske antingen via Oma Helen-appen eller med Helens RFID-tagg. Ladda ner Oma Helen-appen från din appbutik och registrera dig som kund. På så sätt fortsätter du att ha tillgång till Helens växande publika laddningsnätverk. Följ den aktuella situationen för laddningsstationernas flytt i Oma Helen-appens kart vy. Efter förändringen kan du fortsätta att använda Virta-appen för att ladda din elbil vid andra tjänsteleverantörers laddningsstationer.
Ja. Om du redan har en tagg kan du lägga till den i din egen Helen Laddning -kundrelation via Oma Helen: Mer > Laddning > RFID-taggar
Läs vanliga frågor om Laddning i Oma Helen: Mer > Kundtjänst > Vanliga frågor om laddning. Helen Laddnings 24/7 kundservice hjälper dig på nummer 09 617 8035.