Saitko soiton numerosta 04573962677? Kyseessä on automaattinen puhelinpalvelumme

Olemme ottaneet kokeiluun automatisoidun puhelunpalvelun, koska haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme ja palveluitamme. Puhelinpalvelumme tarkoituksena on kannustaa ja ohjeistaa asiakkaitamme vaihtamaan paperilaskun sähköiseksi, johon siirtyminen on helppoa ja samalla ympäristöteko luonnon puolesta.

Mihin automaattista puhelinpalvelua käytetään?

Automaattisen puhelinpalvelun avulla haluamme rohkaista asiakkaitamme vaihtamaan perinteisen paperisen laskun sähköiseen laskuun. Emme käytä sitä muuhun tarkoitukseen, kuten markkinointiin tai myyntiin. Huolehdimme aina asiakkaidemme yksityisyydestä, joten puhelinpalvelumme ei kysy sinulta mitään henkilökohtaisia tietojasi.

Etkö ehtinyt vastata puheluumme?

Voit soittaa takaisin numeroon 045 739 626 77, jos haluat kuunnella viestimme sähköisestä laskutuksesta. Puhelun lopussa voit jättää palautteen soitostamme. 

Arvostamme palautettasi!

Haluamme jatkuvasti kehittää toimintaamme, minkä takia haluaisimme kuulla mielipiteesi automaattisesta puhelinpalvelustamme. Voit jättää palautteesi soittamalla kehityspäällikkö Sari Korvelle, puh. +358 505 023 919.

Katso myös


Sähköasiakkaan edut

Sähköasiakkaana saat Heleniltä rahanarvoisia etuja ja aina hyvää palvelua.


Asiointipalvelut

Maksuttomissa asioitipalveluissamme voit suunnitella ja seurata kotisi energiankäyttöä.


Sähkötapaturmavakuutus

Kun ostat sähkön meiltä, saat myös vakuutuksen sähkötapaturman varalta.


Oma Helen Sähköasiakkaalle

Oma Helen -sovelluksella opit tuntemaan paremmin omaa energiankulutustasi ja hoidat helposti energiaan liittyvän asioinnin.


Sähkönsiirto Helsingissä

Helen myy sähköä kaikkialle Suomeen. Sähkönsiirrosta vastaa paikallinen sähköverkkoyhtiö.

Jaa: