Asiakaspalvelumme palvelee normaalisti verkossa ja puhelimitse, asiakaspalvelupiste Helsingin Kampissa on toistaiseksi suljettu.
Takaisin

Helenin yritysasiakkaille uusi energianhallinnan ja vastuullisuuden peruspalvelukokonaisuus – kehitetty yhteistyössä EnerKeyn kanssa

Uusi energianhallinnan peruspalvelukokonaisuus tulee laajasti Helenin yritysasiakkaiden saataville. Uudistuvaa palveluntarjontaa tullaan lisäksi laajentamaan kuluvan vuoden aikana niin, että se vastaa vaativimpienkin yritysasiakkaiden vastuullisuusraportoinnin ja energianhallinnan tarpeisiin.

Helen ja EnerKey ovat tehneet jatkosopimuksen, joka tarjoaa Helenin yritysasiakkaille tehokkaat työkalut vastuulliseen energianhallintaan Powered by EnerKey -alustaratkaisun avulla. Kesäkuussa 2019 pilottisopimuksella aloitetun yhteistyön tuloksena syntyi energiaraportoinnin, vastuullisuustyökalujen ja energianhallinnan kokonaisuus, joka palvelee Helenin yritysasiakkaiden tarpeita parhaalla mahdollisella tavalla.

- Peruspalvelukokonaisuus kattaa energiankäytön ja -kustannusten raportoinnin ja seurannan, ja mahdollistaa suurten kiinteistömassojen energiankäytön keskitetyn hallinnoinnin. Palvelua kehitettiin ja pilotoitiin yhdessä asiakkaiden kanssa, ja pilottiasiakkaat ovatkin olleet tyytyväisiä palvelukokonaisuuteen. Uuden peruspalvelukokonaisuuden myötä nykyiset raportointijärjestelmät päivittyvät nykyaikaan, kertoo yritysmyynnin vetäjä Jyrki Eurén Helenistä.

- Pilotoinnilla alkanut yhteistyö Helenin kanssa on sujunut onnistuneesti ja on hienoa, että voimme yhdessä tarjota Helenin yritysasiakkaille markkinoiden kehittyneimmät työkalut vastuulliseen energianhallintaan. Ilmastonmuutoksen pysäyttämisessä energiatehokkuus ja resurssien vastuullinen käyttö ovat avainasemassa ja haluammekin EnerKeyllä auttaa Helenin yritysasiakkaita vähentämään toimintansa ympäristövaikutuksia, kommentoi EnerKeyn Vice President Jaakko Huhta.

Julkaistu: 18.06.2020 10.00
Jaa: