Kundtjänst för hem

Ta kontakt

På den här sidan hittar du anvisningar om avtals- och kunduppgifter, fakturering och energiförbrukning samt tjänster och produkter. Om du inte hittar vad du söker kan du skicka ett meddelande till oss. Brådskande ärenden sköter du snabbast via telefon.

Vad gäller ditt ärende?

Gör så här

Gör så här

  • När du har frågor om faktureringen: Kolla om svaret på din fråga finns bland vanliga frågor.
  • När du vill övergå till e-faktura: Läs anvisningarna om hur du tar i bruk e-faktura. E-faktura är ett säkert och bekvämt sätt att betala fakturor.
  • När du redan i förväg vet att du inte kan betala räkningen i tid: Läs om framflyttning av betalningsdagen. Om du har fått en betalningspåminnelse hoppas vi att du betalar räkningen så fort som möjligt.
  • När du har frågor om energiförbrukningen: Läs svaren som handlar om e-tjänster för uppföljning av förbrukningen. Vi erbjuder också rådgivning för individer och grupper – läs mer och delta!

Gör så här

Skicka ett meddelande

Vi svarar så snart som möjligt.

Skicka meddelandet här

Ring

09 617 8080
Vardagar 8–18

09 617 8020
24/7-flyttelefonen

Samtalspriser

Sociala meder

Du kan kontakta oss också genom Facebook och Twitter.

Dela: