Ota yhteyttä
Tältä sivulta löydät sopimus- ja asiakastietoihin, laskutukseen ja energiankulutukseen sekä palveluihin ja tuotteisiin liittyviä ohjeita. Jos et löydä tarvitsemaasi, otathan meihin yhteyttä viestillä. Kiireelliset asiat hoituvat nopeiten puhelimitse.
Valitse asiakastyyppisi:
Mitä asiasi koskee?

Ovatko yhteystietosi ovat muuttuneet?
Ilmoitathan meille muutoksista omat tiedot -sivulla (vaatii kirjautumisen) tai viestillä.
Oletko muuttamassa?
Tee sähkösopimus heti uuteen kotiisi 24/7-muuttopuhelimessa 09 617 8020. Voit siirtää sähkösopimuksen uuteen kotiisi muuttoilmoituksella. Tutustu muuttajille koottuun sivuun, josta löydät hyödyllistä tietoa muuttajille sekä linkit niin muuttoilmoituksen kuin uuden sähkösopimuksen tekoon.
Haluatko irtisanoa sopimuksen?
Katso ohjeet Sähkösopimuksen irtisanominen -sivulta tai soita asiakaspalveluun 09 617 8080.
Haluatko tarkistaa sopimus- ja asiakastietojasi? Kirjaudu asiointipalveluihimme tai ota yhteyttä. Löydät keskeiset tiedot myös laskustasi.
Haluatko tietää ajankohtaisista tarjouksista ja uusista tuotteista ensimmäisten joukossa?
Voit hallinnoida suoramarkkinointiasetuksia Omat tiedot -sivulla.

Kun sinulla on kysyttävää laskutuksesta:
Tarkista, löytyykö vastaus kysymykseesi usein kysytyistä kysymyksistä.
Kun haluat vaihtaa e-laskuun:
Katso ohjeet e-laskun käyttöönottoon. E-lasku on turvallinen ja vaivaton tapa maksaa laskuja.
Kun tiedät jo etukäteen, että laskun maksu myöhästyy:
Tutustu maksupäivän siirtämiseen. Jos olet saanut maksumuistutuksen, maksathan laskun pikimmiten.
Kun sinulla on kysyttävää energiankulutuksesta:
Tutustu sähköisiä kulutuksenseurantapalveluita koskeviin vastauksiin. Tarjoamme myös energianeuvontaa yksilöille ja ryhmille – tutustu ja osallistu!

Kun haluat löytää uuden sähkösopimuksen:
Sähkön verkkokauppamme palvelee kellon ympäri! Voit lisäksi ryhtyä aurinkosähkön tuottajaksi, joko omilla paneeleilla tai vuokraamalla paneelin aurinkovoimalastamme.
Kun haluat lisätä asuinmukavuutta:
Kaukolämpö ja -jäähdytys ovat tehokkaita tapoja huolehtia viihtyvyydestä kiinteistössäsi. Autamme myös varustamaan kiinteistösi sähköautoilulle sopivaksi.
Kun haluat selvittää käyttämäsi energian alkuperän:
Helen yrityksenä -sivuilta löydät tietoa muun muassa energian alkuperästä ja kehityshankkeistamme. Olemme sitoutuneet ilmastoneutraalin tulevaisuuden toteuttamiseen.
Kun haluat antaa palautetta:
Lähetä palautteesi tuoteisiimme tai palveluihimme liittyen palautelomakkeen kautta.
Henkilöasiakkaan asiakaspalvelukanavat
Soita
Kesäaukioloajat:
27.6.-29.7. asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8-17.
Kiireelliset asiat, kuten muuttoilmoitukset, voit hoitaa nettisivullamme tai puhelimitse 09 617 8020 (24/7).
09 617 8080
Arkisin 8–18
09 617 8020
24/7-muuttopuhelin
09 617 8010
24/7-kytkentäpuhelin, vain Helsinki
Mitä asiasi koskee?

Kun yhteystietosi ovat muuttuneet
Ilmoita yhteystietojen muutoksesta meille tällä lomakkeella.
Kun haluat irtisanoa sopimuksen
Irtisano sopimus täällä.
Käyttötietojen tilaus
Käyttötietoja luovutamme joko suoraan sopimuksessa mainitulle asiakkaalle tai hänen valtuuttamalleen edustajalle. Raporttien ja laskukopioiden lähettäminen on maksullista ja veloitamme siitä palveluhinnastomme mukaisen maksun. Jos tiedot toimitetaan muulle kuin asiakkaalle, tarvitsemme valtakirjan asiakkaalta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat lisätietoja raportointipalveluistamme.
Tilaa käyttötiedot asiakaspalvelustamme

Seuraa yrityksesi energiankäyttöä
Helenin asiointipalveluissa voit seurata ja suunnitella yrityksesi energiankäyttöä. Yritys Helenistä löydät tiedot sähkön, lämmön ja jäähdytyksen käytöstä. Voit käyttää Yritys Heleniä yleisimmillä web-selaimilla. Rekisteröitymiseen tarvitset tietoja, jotka löytyvät sähkö-, lämmitys- tai jäähdytyslaskusta. Sähköasiakkaana voit käyttää samoja tunnuksia myös asiointipalvelussa.
Asioi sähköisesti
Voit hoitaa sähkön myyntiin ja siirtoon liittyvät asiat asiointipalvelussa.
Voit muun muassa:
- Selata yrityksesi laskuja ja muuttaa niiden tietoja
- Tarkastella yrityksesi sopimustietoja