Asiakaspalvelun yhteystiedot

Tältä sivulta löydät asiakaspalvelumme yhteystiedot.

Henkilöasiakkaan asiakaspalvelukanavat

Myyntipalvelu

09 617 8059
Arkisin 9-17
Uudet sähkösopimukset, uuden sähkösopimuksen ostaminen.

Asiakaspalvelu

09 617 8080
Arkisin 9-17
Asiakkuuteen, sopimuksiin ja laskutukseen liittyvät asiat sekä näihin liittyvät muutokset.

Infopalvelu

09 617 8049
Arkisin 9-17
Oma Heleniin, sähkösopimuksen irtisanomiseen tai peruuttamiseen sekä sopimustyyppeihin liittyvä yleinen neuvonta.

24/7-muuttopuhelin

09 617 8020

24/7-kytkentäpuhelin, vain Helsinki

09 617 8010

Helenin julkisten sähköautojen latauspisteiden neuvonta ja latauspisteiden vikatilanteet

09 617 8035
Ma-su 24/7

Laskuneuvonta

09 617 8040
Arkisin 9–17​
Laskuneuvonnan numerossa voit hoitaa maksamiseen ja maksupäivän siirtoihin liittyviä asioita sekä maksamattomien sähkölaskujen takia katkenneiden sähköjen kytkennän. Huomioithan, että laskuneuvonnan numerossa ei käsitellä sopimusasioita.

Puhelujen hinnat

Taloyhtiöasiakkaan asiakaspalvelukanavat

Yritys Helen -asiointipalvelu

Tarkastele laskuja, sopimuksia ja seuraa taloyhtiön energiankäyttöä

Kirjaudu Yritys Heleniin

Soita

Sähkön yritysasiakaspalvelu
09 617 8050
Arkisin 8–16

Laskuneuvonta
09 617 8040
Arkisin 9–17​
Laskuneuvonnan numerossa voit hoitaa maksamiseen ja maksupäivän siirtoihin liittyviä asioita sekä maksamattomien sähkölaskujen takia katkenneiden sähköjen kytkennän. Huomioithan, että laskuneuvonnan numerossa ei käsitellä sopimusasioita.

Yritysasiakkaan asiakaspalvelukanavat

Lähetä viesti

Vastaamme viesteihin mahdollisimman pian

Kirjoita viesti

Soita

Sähkön yritysasiakaspalvelu
09 617 8050
Arkisin 8–16

24/7-muuttopuhelin
09 617 8020

Laskuneuvonta
09 617 8040
Arkisin 9–17​
Laskuneuvonnan numerossa voit hoitaa maksamiseen ja maksupäivän siirtoihin liittyviä asioita sekä maksamattomien sähkölaskujen takia katkenneiden sähköjen kytkennän. Huomioithan, että laskuneuvonnan numerossa ei käsitellä sopimusasioita.