Asiakaspalvelun yhteystiedot
Tältä sivulta löydät asiakaspalvelumme yhteystiedot.
Henkilöasiakkaan asiakaspalvelukanavat
Myyntipalvelu
09 617 8059
Arkisin 9-17
Uudet sähkösopimukset, uuden sähkösopimuksen ostaminen.
Asiakaspalvelu
09 617 8080
Arkisin 9-17
Asiakkuuteen, sopimuksiin ja laskutukseen liittyvät asiat sekä näihin liittyvät muutokset.
Infopalvelu
09 617 8049
Arkisin 9-17
Oma Heleniin, sähkösopimuksen irtisanomiseen tai peruuttamiseen sekä sopimustyyppeihin liittyvä yleinen neuvonta.
24/7-muuttopuhelin
24/7-kytkentäpuhelin, vain Helsinki
Helenin julkisten sähköautojen latauspisteiden neuvonta ja latauspisteiden vikatilanteet
09 617 8035
Ma-su 24/7
Laskuneuvonta
09 617 8040
Arkisin 9–17
Laskuneuvonnan numerossa voit hoitaa maksamiseen ja maksupäivän siirtoihin liittyviä asioita sekä maksamattomien sähkölaskujen takia katkenneiden sähköjen kytkennän. Huomioithan, että laskuneuvonnan numerossa ei käsitellä sopimusasioita.
Taloyhtiöasiakkaan asiakaspalvelukanavat
Yritys Helen -asiointipalvelu
Tarkastele laskuja, sopimuksia ja seuraa taloyhtiön energiankäyttöä
Soita
Sähkön yritysasiakaspalvelu
09 617 8050
Arkisin 8–16
Laskuneuvonta
09 617 8040
Arkisin 9–17
Laskuneuvonnan numerossa voit hoitaa maksamiseen ja maksupäivän siirtoihin liittyviä asioita sekä maksamattomien sähkölaskujen takia katkenneiden sähköjen kytkennän. Huomioithan, että laskuneuvonnan numerossa ei käsitellä sopimusasioita.
Yritysasiakkaan asiakaspalvelukanavat
Soita
Sähkön yritysasiakaspalvelu
09 617 8050
Arkisin 8–16
24/7-muuttopuhelin
09 617 8020
Laskuneuvonta
09 617 8040
Arkisin 9–17
Laskuneuvonnan numerossa voit hoitaa maksamiseen ja maksupäivän siirtoihin liittyviä asioita sekä maksamattomien sähkölaskujen takia katkenneiden sähköjen kytkennän. Huomioithan, että laskuneuvonnan numerossa ei käsitellä sopimusasioita.