Yritysasiakkaamme arvostavat palveluitamme

Sähkön myynnin yritysasiakkaiden tyytyväisyys edelleen nousussa.

Yritysasiakkaidemme tyytyväisyys palveluihimme parani entisestään. Tyytyväisyytenne asiakassuhteen hoitoon kokonaisuudessaan oli mainio. Saimme kouluarvosanaksi 8,95, hienoista nousua viime vuoden 8,9:sta. Arvostitte erityisesti yhteistyön sujuvuutta, henkilöstömme asiantuntemusta sekä kykyä ratkaista ongelmatilanteet ja kuunnella asiakasta.

Salkunhallinnan osalta erityisesti hyvä markkinatuntemus ja palvelu arvostettiin korkealle. Lisäksi saimme erinomaiset arvosanat onnistuneista hankintasuosituksista sekä kyvystä taata edullisin sähkön hinta.

Online-palvelut kiinnostavat

Online–palveluistamme Sävel Plus on vakiinnuttanut paikkansa asiakkaidemme keskuudessa. Valtaosa vastaajista kokee palvelun hyödyllisenä sähkön käytön seuraamiseen sekä vertailuun samalla toimialalla, myös raportit ovat helposti saatavilla. Sävel Plussan ohella eniten kiinnostusta Online–palveluissa herättää mahdollisuus itse kiinnittää sähkön hinta. Valtaosa teistä kuitenkin arvostaa sitä, että sähkönkiinnityksen tekee Helenin asiantuntija. Yli puolet vastaajista oli sitä mieltä, että Helenin hinta on kilpailukykyinen, ja kolmasosa piti hintaa sopivana.  

Jokainen kyselyyn vastanneesta aikoo suositella Heleniä muille yrityksille. Meitä on jo suositellut 83 %. Kiitämme luottamuksesta!

Kysely tehtiin marraskuussa 2014 Helen Oy:n sähkönmyynnin yritysasiakkaille. Kyselyyn vastasi 30 henkilöä.  

 

 

Julkaistu: 08.01.2015 10:44

Jaa: