Uutinen / 15.3.2022

Helenin vuosikertomus ja uudistettu vastuullisuusraportti julkaistu

Helen on tänään julkaissut vuoden 2021 vuosikertomuksen ja uudistetun vastuullisuusraportin verkkosivuillaan.

Vuosikertomuksemme sisältää tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen sekä toimitusjohtaja Juha-Pekka Weckströmin katsauksen, tärkeimmät tunnusluvut graafeina ja koosteen Helenin vuoden 2021 merkittävistä tapahtumista.

Uudistettu vastuullisuusraporttimme perustuu sidosryhmäkyselyn, toimintamme keskeisten vaikutusten sekä liiketoimintamme tavoitteiden kannalta olennaisimpien teemojen perusteella rakennettuun vastuullisuusohjelmaan. Toteutimme vastuullisuusraportin nyt ensimmäistä kertaa kansainvälisen yritysvastuun GRI-viitekehyksen (Global Reporting Initiative) mukaisesti Core-tasoa soveltaen. Raportti kuvaa entistä syvemmin vastuullisuuteen liittyviä tavoitteita ja mittareita.

Lue lisää uudistetusta vastuullisuusraportista Maiju Westergrenin, johtaja, vastuullisuus ja yhteiskuntasuhteet, blogista

Lue lisää aiheesta

Helen